fredag, juni 30, 2006

Endelig helg, men hva med den hardwaren...

Nå er det endelig helg og jeg har vært på fisketur, fikk 6 torsk.
Ettpar store ble det, jeg har ikke tatt bilder fordi at mobilen min ikke er i orden.
Jeg har blitt bluejacked, og handsfreen har muligens virus. Så den er muligens ikke brukbar lengere. Jeg får se hva jeg kan få til etterhvert, kansje jeg kan resette hele greia. Men jeg kjenner ikke til hvordan det virker, må lese litt.
Dette er muligens uka for hardware problemer av en eller annen grunn, er flere jeg kjenner som har fått trøbbel. Rart egentlig, det er noe merkelig i lufta...
Det jeg gjorde med mobilen etter at jeg oppdaget det, var at jeg gjenopprettet fabrikkinstillingene så den er formatert og nullstillt.
Det skulle fjerne alt som er kommet inn på den siden den ble kjøpt..
Jo, den er blank nå. Men nummerene var i simkortet så de har jeg heldigvis.
Men avtaleboka mi er tom nå.. Jeg må få overført den fra dataen igjen sånn at den ligger der.
Så dette er en dag det meste skjer, så nå skal jeg på nettet og få oppdatert mobilen...
Dette blir en lang kveld...

Ingen kommentarer: