søndag, juli 02, 2006

Søndag og en ny dag i morra

Ja det er helt nå hva jeg har gjort, slappet av og ikke gjort så mye.
Igår var jeg å kjørt noe, hentet noen deler til bilen og så hjalp jeg litt til etter at en i famailien hadde krasjet bilen.
Det som skjedde var at han skulle kjøre forbi en bil med tilhenger, og det som var problemet var at lysene på tilhengeren ikke fungerte som de skulle.
For det testet jeg, og blinklyset som indikerte retningen bilen skulle var ikke lys.















Tilhengeren dekket nemlig til sånn at man ikke så at bilen foran blinket.

Så jeg ordnet det meste, ringte forsikringen og forklarte de hvordan det lå ann.
Og jeg fikk ordnet med bergningsbil sånn at bilen ble plukket opp og kjørt av gårde.
Det ble sent igår pga. dette, var ikke hjemme før langt ut på ettermiddagen.

Men jeg er en kar som klarer å få orden på sånne ting, så da gjør jeg det så snart noen trenger hjelp med det. Spesiellt innen familien.

Idag skal jeg ut å kjøre meg tur med bilen min, ja jeg har egen bil og jeg legger ut bilde av den idag.















Slenger også ut et bilde av meg selv, syns det ble et bra bilde.
Og da er det jo ikke noen problem da, slenger jeg det likegodt ut på bloggen.





















Og ja det er meg...

Ingen kommentarer: