mandag, juli 31, 2006

Siste dagen i denne måneden

Ja her var jeg igjen, sitter på jobben her på morran.
Har hatt en fin helg, var på kino sammen med en kompis på fredag å så Superman Returns.
Syns det var en knallbra film så den er absolutt å anbefale.
I helga her jeg også sittet endel med dataen, har spillt ett onlinespill som heter EVE Online. Syns det er et bra spill og god tidfordriv, og jeg snakker med mange hyggelige folk der.
Onlinespill er ganske omdiskutert, jeg kan jo skjønne hvorfor. Det er lett å bli avhengig, men det føler jeg ikke at jeg er. Det som jeg merker mest der er at man må endel ganger innom for å sette på trening, det er for å få høyere ferdighets poeng for å kunne bruke andre romskip og forkjellige komponenter til de.
Det er tidkrevende, men man trenger ikke å være pålogget i spillet hele tiden.
Jeg ser bare på dette som et tidsfordriv og ikke noe mer enn det.

Jeg har hatt en fin helg, jeg har heller ikke tatt medisinen denne helgen.
Jeg har faktisk fungert forbausende bra til tross for det, og jeg tenker faktisk på å ha det fast hver helg og ikke ta medisinen, for selv om den gir meg energi og konsentrasjon så blir det slitsomt å gå på den i det lange løp.
Det jeg har merket mest når jeg ikke har brukt medisinen er at jeg er mer ukonsentrert og har lett for å miste fokus på det jeg holder på med.
Jeg merker også at jeg kan bli trøtt på de merkeligste tidspunkt av dagen, og må sove litt på ettermiddagen for å ha krefter.
Så det er jo en merkbar stor forskjell, men det går ganske greit.
Nå er jo uka startet og det er mandag igjen, og idag har jeg tatt medisinen og nå kjenner jeg at jeg fungerer bra, jeg tror nok at det å ta pauser med medisinen i helgene er en god ide. Muligens så fungerer medisinen min bedre på ukedagene når jeg gjør det på denne måten.
Idag er jeg ikke sikker på hva som skjer, får se hva slags arbeids oppgaver som ligger å venter. Jeg skal iallefall ikke ta ting så hardt som jeg gjorde tidligere, for da gikk jeg på en smell. Og det vil jeg helst ikke skal skje igjen.
Jeg skal ta en samtale med sjefen idag, og fortelle om da jeg på fredag måtte dra hjem tidligere. Jeg var ikke i form og merket at jeg ikke ville klare dagen igjennom.
Riktignok da jeg kom hjem var jeg faktisk helt gåen, så jeg så heldigvis tegnene allerede tidlig på dagen. Jeg er nok blitt mer bevisst på å kjenne hvordan jeg har det, og det føler jeg er et vendepunkt.
Akkurat nå tenker jeg på at jeg må huske å fylle bensin på bilen før jeg kjører hjem, sånn at jeg ikke blir stående på veien med tom tank.
Hukommelse, det er noe jeg har lite av... Den fungerer best når jeg har den i avtaleboka på mobiltelefonen. Et nyttig verktøy for meg som har lett for å glemme ting, hadde ikke klart meg uten faktisk.
Så nå er det bare å ta fatt på dagen, og se hva man kan finne på. Jeg skal kansje en tur innom byen etterpå, men jeg får se om jeg føler meg klar for det etter jobben.
Så til de som leser dette, eller detter innom..
Ha en fin dag!!

Ingen kommentarer: