torsdag, juli 06, 2006

Her er jeg igjen

Har ikke fått skrevet noe på bloggen de siste dagene, det har skjedd mye.
Jeg har måttet konsentrere meg om det jeg har gjort.
har egentlig følt at det har skjedd mye den siste tiden, og jeg har ikke følt at jeg har hatt nok tid til nettet i mange dager nå.
Det er jo bra på en måte, men jeg har jo denne bloggen å skrive på.
Jeg har vel vært opptatt av en annen grunn også, jeg har truffet en kjempehyggelig jente på nettet.
Og vi snakker og snakker, og vi har mye til felles.
Og jeg har faktisk hatt ny rekord i telefonen, syns hun er kjempekoselig å snakke med.
Har hatt det kjempekoselig i telefonen bare oss to.
Må innrømme jeg føler at jeg er tiltrukket av henne, selv om jeg aldri har truffet henne i virkeligheten.
Har følt når vi har snakket at vi skjønner hverandre, og at vi har den dype forståelsen for hverandre.
Så er det sånn at når det skjer at man treffer et menneske som man faller for, så glemmer man alt annet i den første tiden.
Ja jeg tror det, jeg har tenkt mye. Og jeg har tenkt på henne, hun er i tankene mine om dagen. Og akkurat nå, er det rart jeg blir litt fjern...
Jeg har forresten ikke vært helt i form fysisk den siste tiden, jeg har følt at jeg har vært slapp og trøtt til omentrent midt på dagen.
Det er irriterende, men jeg håper at vært skal bli bedre.
Jeg føler at formen kommer med en gang sola titter frem, og forsvinner når sola blir borte bak skyene.
Så det har mye å si...
har fått de nye bremsebåndene til bilen i dag, så det blir å skrifte de ut så fort det er mulig. Det må passe med det jeg gjør om dagene.
Og bilen min fungerer kjempebra, fint å kjøre så jeg er fornøyd med den.
Men nå skal jeg prøve et spill, har tenkt på det lenge men det har aldri blitt noe av.
Jepp, nå er det på tide å begynne med det.

Ingen kommentarer: