søndag, juli 16, 2006

Helg, og influenssa

Ja her er jeg igjen, det er sønfag og jeg begynner å bli frisk igjen. Har fått en kraftig influensa som gikk over etterhvert, eller begynner å gå over.
Har ikke vært så kreativ i denne perioden, men det begynner å komme seg. Om jeg er frisk og rask nok i morra kan jeg dra på jobb.
Det ahr gått bra, jeg har ikke tatt medisinene mine denne helga. Og det har fungert ganske bra selv om jeg har vært noe tankefull, for en gangs skyld var det godt å være noe uten medisiner bare for en liten stund.
Hadde nesten glemt hvordan det var før, på en måte var det godt å bli minnet på hvordan det var og fortsatt er.
Som jeg har skrevet har jeg ADD, og bruker medisin mot det den gjør meg til vanlig våken, konsentrert og fokusert.
Men når jeg har influensa så virker den ikke, den har ikke samme effekten som når jeg er frisk.
Så når jeg er sjuk så er det ikke noen vits å ta den, for jeg får lite eller ingen effekt.
Idag skal jeg bare fortsette å slappe av, jeg er ganske daff og trøtt.
Så det viktigste for meg nå er å bli frisk igjen...
Det er ganske typisk at man blir sjuk i slutten av uka, så har man helga å bli frisk på.
Så er man jo kansje ganske gåen på mandagen når hverdagen kaller igjen.

Ingen kommentarer: