torsdag, mars 29, 2007

Lenge siden jeg har skrevet

Det er lenge siden jeg har skrevet i bloggen min, har følt at inspirasjonen min ikke har vært den beste. Desverre, jeg har hatt det greit i mellomtiden. Men det at det går bra med jobb og alt som det har med det å gjøre, har gjort at jeg sliter med det sosiale livet.
Jeg er ikke så mye i byen som jeg var i fjor, jeg er mer isolert nå.
Syns ikke det e bra, men jeg håper at jeg skal komme meg på banen igjen.
Har faktisk en følelse av at jeg har skrevet dette før. men komme ikke noe videre med den tanken.
Er vel bare Deja Vu, rart.
Tiden ha gått så fort, og først nå så klarer jeg å skrive igjen.
Og det er først etter to dager borte fra jobb pga. influensa, jeg ser frem til påskeferien tror jeg...
Håper jeg klarer å komme over denne sosiale blokkeringen som jeg har kommet inn i.
Må nok si at det mest sannsynlig er sosialangst, noe jeg ikke er ukjent med fra tidligere.
Venner lurer nok på hva som foregår, jeg håper sommeren skal gjøre ting lettere for meg.
Jeg vet ikke helt hva som begynnte dette, men jeg merket at kreftene forsvant mer og mer.
Men de begynner nå komme tilbake, men da satt jeg desverre igjen med sosialangst.
Og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme ut av det, men jeg skal gjøre det jeg kan.
Er det virkelig at jeg ikke har krefter som er årsaken til det?
Jeg finner det nok ut håper jeg, ingenting er lett. Fact of life..

Frem det skal jeg, gir ikke opp. Aldri gi opp. :)

Cya, nå skal jeg ringe en venn på telefonen..

Ingen kommentarer: