fredag, februar 16, 2007

Tiden går..

Tiden den går , og her er jeg til skriving igjen.
Er en stund siden sist nå, har ikke hatt tid eller hode til å skrive tidligere.
Men nå begynner det å komme seg igjen, jeg har vært sykemeldt denne uka og det er rart å se hvordan kreftene vender tilbake igjen.
Det har vært tunge dager, jeg har følt at livet har bestått av stort sett bare jobbing.
Tiden etter jobb det har bestått av ganske lite annet enn å lade opp til neste dag, merker meg dette at det å være sliten etter jobb. Det går ut over kvaliteten på tilværelsen, det å ikke ha krefter til å kunne klare å gjøre noe.
Jobb har jeg prestert bra, men jeg har merket at jeg ikke har klart så mye som jeg gjorde i begynnelsen.
Å mekke data er kansje ikke det rett for meg, selv om jeg kan mye om det.
Jeg skal begynne på Concerta igjen, jeg skulle ha begynnt denne uka.
Men jeg manglet et brev om at jeg skal ha det uten kostnad, så det måtte sendes.
Håper jeg får det idag så jeg kan hente medisinen, men jeg må kansje bare hente den uansett og betale over 600kr.. Yikes..
Ja jeg vet den er dyr, derfor trenger jeg det papiret så slipper jeg å betale det høye beløpet.
Jeg lurer på hva jeg skal finne på fremover, er usikker på det.
Nå har jobb vist seg å bli veldig tungt i lengden, går utover humøret og tar på kreftene.
Føler jeg har ligget på grensen til kollaps, så legen sykemeldte meg ut denne uka.
Spurte vel ikke direkte om det, men legen gjorde det uansett så da var det ikke min avgjørelse.
God det, har fått slappet av mye nå.
Godt å kjenne at jeg begynner å få styrken tilbake igjen, men litt urolig for at kreftene skal forvinne igjen like fort.
Mitt håp uansett, er at medisinen jeg skal begynne på skal gjøre at jeg er mer stabil at jeg ligger på et likt nivå uten bølgedalene.
Sist jeg testet denne medisinen, gikk det ikke helt bra.
Men jeg håper at det skal gå bra denne gangen, vil helst ligge på et nivå der jeg klarer å tenke.
Jeg er bundet opp mot rutiner nå, en følselse av å være en robot.
Håper jeg får hentet medisinen idag, trenger å komme igang med den.
Lurer på om den vil virke bedre enn den jeg bruker nå, håper det.
Jeg vil fungere daglig, det er så slitsomt å være sliten.

Ingen kommentarer: