lørdag, juli 28, 2007

Når man har tid...

Vel da skriver jeg igjen, det er en stund siden men det er vel på tide da.
Har skjedd masse siden sist, når var sist... En gang i april tror jeg, men det var ikke så mye jeg skrev da.
Jeg har gått over i fast jobb, og prøver å finne meg ett sted å bo som er nærmere jobb.
Og som har skikkelig internett, jeg må innrømme at jeg er er veldig lei av å ha ett internett som ikke fungerër 24/7.
Det siste året har jeg spillt eve-online, og forsikelsen og ustabilliteten har gjort at det ikke har gått helt bra den siste tiden. Jeg rekker ikke å reagere når alt skjer ca. 1 sekund etter at det ha skjedd i spillet.
Men iallefall, jeg fikk en mail igår om at det er en leilighet ledig på skittenelv.
Det som er greia med det, er at det er bare 10 min spart for å dra på jobb.
Så det er mellom 15-20 min kjøring, men jeg tenker jeg skal ringe på den uansett.
Jeg kunne ikke ringe igår på grunn av at jeg var i begravelse til en i familien.

Jeg fortsetter der jeg har jobbet, på tromsprodukt. Og jeg blir iallefall 1 år til, etter det kansje videre ut i andre utfordringer. Syns det har gått veldig bra den siste tiden, jeg har energi.
Er bare at jeg føler meg litt surrete i hodet noen ganger, men merker det mest før jeg tar medisin og når den går ut.

Men en ting er sikkert, jeg fungerer ikke uten.
Har det mye bedre enn tidligere. :)

Ting som ikke kan forklares, vel det har vært merkelige ting som jeg ikke kan forklare.
Noen ting som ikke skal ha vært mulig, jeg kan bare kalle de mystiske. Uten at jeg skal gå dypere inn på det.
Men ettersom jeg forstår så er mystisk vanlig på begge sider av familien, etter hva jeg har blitt fortalt. Har jeg fått noe fra begge sidene?

Idag er det sol, og kjempefint vær. Håper alle har fått med seg at det er en ny populær værside på internett. Den heter www.yr.no og der vil man finne værkart diagrammer osv. kansje til og med få en forklaring på hvorfor det blir varmere, men hvorfor det blir mer regn. Og hvorfor europa regner ned, og smelter bort samtidig. Masse man kan finne ut der.

Ha en fin dag! :D

Ingen kommentarer: