søndag, desember 02, 2007

En leser brøt stillheten

Ville bare si,

Jeg digger bloggen din...
Kjenner meg igjen i veldig mye av det du skriver.

Synd at ingen har vært innom og kommentert noe særlig, fordi du skriver mye bra!!!
Fikk konstatert ADHD tidligere i år, og tror jeg skal mekke meg en egen blogg om tankene mine rundt det.

Det føles bra å vite at det finnes flere som "jobber i motbakke" med de samme tingene.

Takk for inspirasjonen! Du er bra. Hvorfor har du sluttet å blogge?

Mvh. En leser.


Heisann.

Har desverre ikke hatt så mye tid til å skrive i bloggen, mye å gjøre siden jeg jobber nå og har i en periode jobbet 100% men har nå redusert ned til 50% og skal teste det ut i en periode.

Problemet med å jobbe 100% for meg er at jeg ikke har hatt energi til noe annet en jobb, men jeg håper det skal rette på seg etterhvert.

Var veldig hyggelig å få mail fra deg, godt å vite at det er noen som leser det jeg skriver.

Jeg skal prøve å få skrevet mer om situasjonen sånn den er akkurat nå.

Blogging har tatt tid, jeg føler vel at inspirasjonen min forsvant etterhvert som jeg jobbet mer og mer. Og de rutinene kom inn i bildet, livet var bare en periode jobb og ikke noe annet.

Følte meg mer som en robot som bare følte ett program, og når rutinene bare tok overhånd så spant det med å skrive ut av kontroll.

Noen ganger kjennes det ut som om jeg ikke er skapt for å jobbe, at det som hadde vært det beste, hadde vært å hjelpe andre i min situasjon isteden.

Har brukt Concerta den siste tiden, tar pauser i helgene siden det tar på kroppen å bruke den. Det kjennes sånn ut iallefall...

Jeg kommer til å poste brevet, på bloggen siden jeg skrev endel her.

Hilsen Bloggern Chaser.

Ingen kommentarer: