tirsdag, januar 02, 2007

Hvordan ta tid til å føle igjen?

Vel, jeg har kansje ikke noe svar på det.
Men at jeg hadde en merkelig følelse av at jeg var alene kom da alle lysene var slukket på himmelen, og røyken etter kruttet begynnte å legge seg.
Hva hadde egentlig skjedd dette året, jeg satt å funderte over hva jeg egentlig hadde gjort...
Jeg hadde fått til å jobbe, men jeg hadde gjort det på bekostning av det sosiale.
Det eneste som sto i hodet mitt var å jobbe, jeg maktet ikke gjøre noe annet enn det.
Jeg klarte ikke å se andre, uten at jeg så det ble jeg tommere og tommere innvendig.
Det måtte ett øyeblikks stillhet for at jeg skulle klare å se mitt indre, et øyeblikk med refleksjon over året som gikk.
Det var da jeg så at jeg måtte forandre tilværelsen min, og det er dette året det skal skje.
Jeg har bare ikke maktet tidligere, men nå føler jeg meg sterk nok.
Det året som er over nå, har vært en tid der jeg har klart å komme meg lengere enn jeg noengang har gjort.
Jeg ser fremover, jeg skal ikke sture over ensomheten. Jeg skal komme meg dit jeg trenger å være, i selskap med andre mennesker og ikke maskiner og data. Jeg jobber med det, og da vil jeg heller være der det er folk.. Enn at jeg skal måtte kjøre milevis for å se noen..

Jepp, jeg skal inn til byen.

Urbaniseringen kan begynne.. ^^

Ingen kommentarer: