mandag, august 14, 2006

En tidlig morgen

Ja her er jeg, og jeg er tidlig oppe.. Ganske så tidlig.
Jeg begynner nemlig på jobben en time tidligere nå, jeg er ferdig med første del av arbeids utredningen min.
Og nå skal jeg virkelig kjenne hvordan det er å ha en full arbeidsdag, jeg håper det skal gå bra.
Jeg har tenkt mye på dette, og det som uroet meg mest var at jeg skulle ta medisinene mine en time tidligere.
Jeg ble rett og slett skremt av det men som første dagen på de nye rutinene så syns jeg det går ganske bra.
Men det får jeg se etterhvert som dagen utfolder seg, men sånn som jeg forstår det her og nå... Så ettersom jeg forstår medisineringen min så må jeg ta en ekstra dose før kl 18.00...
Hmm, jeg må si at jeg egentlig ikke liker å måtte tenke på når jeg skal ta medisiner, og tilpasse dagen min deretter.
Føler på mange måter at det er en begrensning, men det er bare sånn det er. Og da må jeg bare gjøre det beste ut av det.

Så igår var jeg sent i seng kl 1 om natta, jeg var nemlig på kino sammen med en kompis og så på Pirates of the Carribian. Syns den var bra, interessant film. Så løp å se allesammen.
Jeg syns det var godt å kjøre bil om natta, det var stille på veiene. Bortsett fra en og annen råkjører som bare må kjøre forbi... Jeg har funnet ut at den lille bilen min har en psykologisk effekt på andre bilførere.
Det er nok noe med den som gjør at de bare må forbi den, uansett hvor fort jeg kjører.. :-P
Det er til tider ganske frustrerende, så man lurer mange ganger på om man bare skal følge strømmen. Dvs. kjøre fortere enn fartsgrensen. Det er jo ikke helt idiellt, men noen ganger lurer jeg. Regner med at det mest sannsynlig blir flere kontroller da...

SÅnn akkurat for noen minutter siden så kom en kar inn her på tromsprodukt, jeg dro kjensel på ham.
Og det viste seg at det var han jeg trodde det var, jeg har bodd sammen med ham på barneverns institusjon for mange år siden. Var rart å se ham igjen, og jeg ble helt paff.
Men det var godt å se han igjen, men nå er han her og vi skal slå av en prat.
Ha en fin dag allesammen.

Ingen kommentarer: