fredag, august 18, 2006

At det går bra

At det går bra, det kan jeg si nå.
I hvert fall med formen min, og hvordan jeg føler meg.
Da går det bra jo, jeg har det bra og jeg føler meg bra..
Vel, det er seint nå og jeg har ikke fått skrevet tidligere i dag og klokka er over midnatt..
Så da skriver jeg nå, selv om jeg er trøtt og skal opp om 6 timer eller mindre.
Jeg følte jeg måtte være oppe en stund, jeg vet ikke riktig.. Det er så mye som skjer, det er så mange mennesker der ute.. På nett på telefon og noen ute i verden.
Jeg må bare prøve å fordele tid til de alle.. Det er ikke lett, og ikke så lett når hodet ikke følger med og ikke klarer å sortere alle menneskene..
Jeg gjør så godt jeg kan, når jeg er oppe klarer jeg det bra.
Jeg vil være oppegående, og spontant morsom som jeg har vært den siste tiden..
Skal nok ikke gå noe nærmere inn på det nå, det blir lang forklaring..
Nå er det i alle fall natt for meg.

Ingen kommentarer: